Η Μαρία Καβογιάννη και η Εβελίνα Παπούλια πρωταγωνιστούν στη νέα digital καμπάνια της VICHY για τη σειρά NEOVADIOL

Η Μαρία Καβογιάννη και η Εβελίνα Παπούλια συναντιούνται μπροστά από την κάμερα, με αφορμή τη νέα digital καμπάνια της Vichy για τη σειρά Neovadiol που περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας σχεδιασμένα για κάθε στάδιο της εμμηνόπαυσης. Με το σύνθημα «Δεν είμαστε μόνες, έχουμε τον ειδικό!» οι δύο κορυφαίες Ελληνίδες ηθοποιοί που διανύουν την πιο δημιουργική φάση της ζωής τους υπογραμμίζουν ότι η εμμηνόπαυση είναι μια νέα αρχή στη ζωή της γυναίκας.

 

Δύο ηχηρές συνεργασίες

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Vichy ανανεώνει τη συνεργασία της με τη Μαρία Καβογιάννη, ενώ από φέτος προστίθεται στη δυναμική παρέα και η Εβελίνα Παπούλια, που αποτελεί το νέο πρόσωπο της καμπάνιας. Η επιλογή των προσώπων δεν είναι τυχαία. Τόσο η Μαρία όσο και η Εβελίνα αποτελούν δύο από τις πιο αγαπητές προσωπικότητες του ελληνικού θεάτρου και της τηλεόρασης. Δύο δυναμικές γυναίκες με έντονη καθημερινότητα γεμάτη απαιτήσεις, οι οποίες όμως ξέρουν να απολαμβάνουν τη ζωή σε κάθε της στάδιο και έχουν μαζί τους τον απόλυτο σύμμαχο, την εξειδικευμένη σειρά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας, Neovadiol της Vichy.

Στόχος της νέας καμπάνιας είναι να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να ενδυναμώσει τις γυναίκες, παροτρύνοντάς τες να νιώσουν άνετα με την επιδερμίδα τους και να μοιραστούν τη δική τους εμπειρία με αυτοπεποίθηση χωρίς στερεότυπα και δισταγμούς.

Όπως ανέφερε η Brand Ambassador της μάρκας και ηθοποιός Μαρία Καβογιάννη, «Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, παρέα με τη Vichy, μου δίνεται η δυνατότητα να αγκαλιάσω ένα θέμα που απασχολεί όλες τις γυναίκες, να μοιραστώ όσα πιστεύω και να εμπνεύσω. Ναι, είμαι γυναίκα και ναι είμαι στην εμμηνόπαυση. Και τι με αυτό; Για μένα, η περίοδος της εμμηνόπαυσης είναι από τις πιο ωραίες της ζωής μου.»,

Από την πλευρά της η ηθοποιός Εβελίνα Παπούλια, ως νέο πρόσωπο της καμπάνιας, δήλωσε: «Για τις γυναίκες ακόμη και σήμερα, η εμμηνόπαυση αποτελεί ένα μεγάλο ταμπού. Είναι σημαντικό να αισθανόμαστε άνετα και να αντιμετωπίζουμε την εμμηνόπαυση με ανοιχτό μυαλό και θετική στάση. Ας μιλήσουμε λοιπόν ανοιχτά για την εμμηνόπαυση, ας αγκαλιάσουμε τον εαυτό μας και ας στηρίζουμε η μία την άλλη σε αυτή τη φάση της ζωής μας. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλω να μεταφέρω μέσα από αυτή την καμπάνια και ελπίζω να εμψυχώσω κι άλλες γυναίκες να αντιμετωπίζουν την εμμηνόπαυση με αυτοπεποίθηση και αγάπη.»

Την ιδιαίτερη χαρά και τιμή της για αυτή την συνεργασία εξέφρασε η κα Ελένη Λεκκού, Brand Manager της Vichy, καθώς χαρακτήρισε αυτές τις δύο μοναδικές γυναίκες  ως πηγή έμπνευσης για για πολλούς. Δήλωσε δε πεπεισμένη ότι μαζί θα καταφέρουν να δώσουν στο κοινό την απαραίτητη ενημέρωση για την αποτελεσματική φροντίδα της επιδερμίδας κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερης φάσης της ζωής μιας γυναίκας και να μοιραστούν μαζί τους αυτό το ταξίδι προς την αυτοπεποίθηση και την ομορφιά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τη νέα καμπάνια της Vichy για τη Neovadiol υπογράφει η Solid Havas, ενώ την παραγωγή των ταινιών έχουν επιμεληθεί η Blackwrap productions και ο Γιάννης Κωσταβάρας.