Καινοτόμος Οδηγός Εξυπηρέτησης για Άτομα με Αναπηρία από την Eurobank

Μια σημαντική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της προσβασιμότητας στην τραπεζική εξυπηρέτηση και στην παροχή ίσων ευκαιριών για όλους ανέλαβε η Eurobank. Κατασκεύσε έναν καινοτόμο Οδηγό Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία που παρουσίασε η Ogilvy PR για λογαριασμό της Τράπεζας.

Ο Οδηγός είναι ένα ψηφιακό έντυπο, που περιγράφει τους τρόπους εξυπηρέτησης των ατόμων με αναπηρία μέσω των φυσικών και ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας. Η βασική του καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι είναι πλήρως προσβάσιμος για άτομα με οπτική αναπηρία. Για τη μετατροπή αυτή η Eurobank  συνεργάστηκε με  την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Black Light. Ο Οδηγός περιλαμβάνει ειδικές προβλέψεις για την εξυπηρέτηση των ατόμων με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού που εφαρμόζονται στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank, δηλαδή:

  • Στα φυσικά καταστήματα της Τράπεζας
  • Στα ΑΤΜ
  • Στο e-banking και m-banking
  • Στο EuroPhone banking
  • Στο v-banking
  • Στο eurobank.gr

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Eurobank διαχρονικά επενδύει στη συστηματική εκπαίδευση των ανθρώπων της, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τα άτομα με αναπηρία. Ταυτόχρονα, υλοποιεί δράσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης του κοινού μέσω της ανατροφοδότησης που λαμβάνει από τους πρεσβευτές προσβασιμότητας και συγκεκριμένα την ηθοποιό κα Όλγα Δαλέκου, τον πρώην διεθνή μπασκετμπολίστα, κ. Δημήτρη Παπανικολάου, τον αργυρό παραολυμπιονίκη, κ. Αντώνη Τσαπατάκη και τον επιχειρηματία, κ. Θοδωρή Τσάτσο.

Όπως επεσήμανε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής: «Θεωρούμε υποχρέωσή μας να εκπαιδευτούμε και να ενημερωθούμε όσο καλύτερα γίνεται για να μπορούμε να εξυπηρετούμε ισότιμα. Αυτός ο οδηγός αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας για τη δημιουργία μιας πιο συμπεριληπτικής και δίκαιης τραπεζικής εμπειρίας για όλους».